Publisert

3 nye lettlesthefter: Hunden Mira! Nivå 1, 2, 3

Hunden Mira er et hefte om terrieren Mira og om hennes hverdag. Hun liker å gå turer i skog og mark, jakte skygger og bade. Så ser hun noe i skogen som rører seg, da holder hun vakt! Mira er også venn med Oskar (Leseheftene: Oskar liker) Mira er en Jack Russel Terrier.

Lettlestheftene skal være til hjelp i lesing der klassen kan lese samme tekst på ulike kompetansenivå. Alle hefter har egen LIKS-dokumentasjon og nivåklassifisering.

 

 

 

(eksempel nivå 3)

  • Dette heftet har tre lesenivå: 1, 2, 3
  • Detaljer
    • Bokmål
    • Digital nedlastbar fil (pdf)
    • Format for utskrift: A4-liggende
    • Heftestørrelse ferdig brettet og stiftet: A5
    • Utgiver: Skoleliv.no
    • Antall sider 16 (13 tekstsider)

Her ser du eksempelsider på de ulike nivåene. Bildene som er loddrett under coverbildet hører til de enkelte nivåene. HEFTENE FINNER DU HER